Egentid

Jag brukar vara jättedålig på att ta egentid...

Idag har det hänt !!!!


Körde upp Harry till morfar vid halv elva.
Åkte på stan,alldeles ensam...
Gick & strosade i lugnt tempo,ingen stress.
Kl.13.30 har jag nämligen tid hos min FRISSA,det är världens bästa.
Jag sätter mig bara i stolen & säger,Du bestämmer hur jag ska se ut.Gör vad du vill.
Har ALDRIG blivit missnöjd.
Hon ser precis vad man passar i.
I dag blev det så här:

   

Drack kaffe & läste tidningar & njöt i nästan 3 timmar. Värt varenda krona!!

Det fortsätter ikväll,då ska jag nämligen med mina systrar & pappa på Grankotten & äta julbord.
Det ska bli sååå gott,har längtat i 2 månader på denna dag.
Förstår inte de som åker utomlands över jul.Man måste äta julmat!!!

Nu ska jag gå & försöka piffa till dököttet,lite rollon under armarna kanske....

Kanske det kommer lite kort senare från julbordet....
Om man överlever,man kanske äter ihjäl sig!!!

Kram alla glada

Kommentarer
Postat av: gunnel

Frisan har lyckats ser bra ut .Hoppas du får en trevlig kväll

2008-12-18 @ 17:43:17
Postat av: Eva

Tack Gunnel!

Kul att du läser våran blogg..

Vi syns på lördag,synd att du ska iväg & jobba.

2008-12-18 @ 18:02:28
Postat av: Lina

Jag håller helt och hållet med, bättre frissa får man söka länge efter, om man ens hittar någon! Kram

2008-12-18 @ 18:05:53
URL: http://kompismoster.blogg.se/
Postat av: Pelle

Ha koll på gammsyrran din så hon inte äter för mycket, jag ska ju dela säng mé ná inatt ;)

2008-12-18 @ 20:33:09
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: frida

Gud så snyggt!!!

2008-12-19 @ 07:46:27
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0