Knäck

Skulle vara så duktig & baka knäck idag. Jag kokar den i mikron,det gick jättebra ifjol.
Tog fram alla ingredienser,stor skål.Satt mikron på 15 min( det stod så på receptet )tyckte att den såg så ljus ut.
Vill inte ha seg knäck...
Vred på mikron 5 minuter till. Gick & hängde upp tvätt.
Det luktar BRÄNT
Springer ut i köket.
Öppnar mikron,man kan säga att det var som brandrök som vällde ut.
Tog pannlapparna & ut med skålen.
Sätter ner den på bron,tänker inte på att det är snö där
det säger bara PANG.Hela skålen exploderade.
Knäck & glas på altanen.......Tur att jag var ensam hemma,annars har jag inte varit kul att tas med!!!!!
Då var det bara till att börja skotta av altanen.Mitt i knäckkokningen.....
Vill ju inte att Harry ska springa i glasskärvor.

Vad än man ska fixa,så måste det JÄVLAS med nåt...
VARFÖR är det så? Det kan väl få flyta på nån gång !!!

Nu är iallafall knäcken klar !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är det ofta så att saker jäklas när man ska göra nåt!!Varför???

2008-12-16 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0