Lilla jul

I går hade vi lilla jul här hemma.Vi samlade alla på Anders sida för att byta julklappar.
Vi jobbar nämligen på julafton.Alla utom Linda i våran familj.Så på julafton sover jag till 12.

Då åker Linda &  jag till min pappa,där är mina systrar med familjer.Vi äter lunch,sen åker vi hem till Kalle Anka.Då kommer Anders & Erika hem från jobben.

Tänkte visa lite kort från gårdagskvällen,men det funkar inte att föra över korten från kameran(det är nåt fel,har funkat förut)
Vissa kanske är glad att jag inte får fram några kort.

Några åkte vidare in på krogen,
Andra somnade på soffan.

Som ni förstår blev det inte bara saftglögg....

Kanske kommer det kort lite senare !

Ha det bra så länge


Kommentarer
Postat av: Nettan

Dom korten skulle man gärna vilja se, haha.

2008-12-21 @ 21:40:26
Postat av: Pelle

Instämmer, dom korten skulle jag bra gärna vilja se ;)

2008-12-21 @ 22:18:08
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: frida

Ja, jag tror vi alla väntar med spänning :)

2008-12-22 @ 21:16:21
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0