Lördag morgon

Det känns!!!
Hade främande igår av våra bästa vänner FIA & KRICKA NORDIN. Vi har försökt att träffas ett halvår,men vi  är tydligen upptagna människor.....

Äntligen träffades vi & hade så kul,längesen jag skrattade så mycket!!!

Vi firade bla,lite födelsedagar tex Anders,som fyller år 1 maj !!
Är lite sega av oss.....

Jag ska inte tala om vad vi drack,men det är väldigt tomt i barskåpet idag & vissa är väldigt sega idag....




Nu ska jag rulla köttbullar & ska försöka få Anders att baka kanelkakor (tror inte att det går)

Jag är ingen van bloggare. Skulle naturligtvis ha knäppt kort på våra kära vänner,Fia & Kricka,men det glömde jag.

Hörs kanske ikväll !!!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej älskade Eva! Tusen tack för en underbart rolig kväll igår. Kanske jag är den som borde vara mest seg idag, men icke sa nicke, Chricka har däremot legat och snarkat på soffan hela eftermiddagen. Jag har startat en blogg, tack vare dig! Hälsa gärna på hos mig www.hemmaariskedlo.blogg.se

Kram till er alla och nu måste vi lova att det inte dröjer lika länge tills vi träffas igen!



//Fia

2008-12-06 @ 16:31:34
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0