Måndag

I dag sov jag till 9.30.Brukar sova länge när jag ska ut & jobba.

Gick en långpromenad & träffade Harrys kompis Ronja.En goldentjej på 1 år.De busade länge.

Hem & äta frukost.
Gjorde deg till kanel,choklad & syltkakor. Rullade kanelkakor medans jag tittade på curling.Sverige förlorade stort mot Canada,så det var ingen rolig match.

Var på affären.Mötte Erika vid vårdcentralen hon skulle lämna nya prover på bla,levern.Från labbet till distriktsköterskan för att ta 3:e sprutan twinrix.Hon ska ju åka till Egypten i februari.

Hem ,fixa middag & grädda kakor. Så här blev de:

Ska nu lägga mig på soffan & vila innan det är dax för Harry & mig att packa väskan till jobbet.

Trevlig kväll !!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Du är så himla duktig på att baka och fixa! Önskar att jag kunde få lite av din energi. Hoppas att du får en lugn och bra natt på jobbet.



Kram Fia

2008-12-08 @ 19:47:16
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Linda

du är så duktig min kära mor! <3

2008-12-08 @ 21:41:07
Postat av: ulle

Flitiga fingrar i köket måste jag säga. Ha en trevlig natt på jobbet

2008-12-08 @ 22:06:44
Postat av: Pelle

Mmmm ser gott ut!

Hörde att ni fått snö hemma och att det är kallt, här i Ängelholm regnar det och är några grader varmt.

Hade glömt hur tråkigt det är att bo på hotell,ska bli så skönt att få åka hem på fredag.

2008-12-09 @ 20:06:33
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0