Morgon

Ja då får man snart hem & sova.

Tänk att i morgon är det julafton,detkänns inte!
Det känns mindre & mindre för varje år.
Barnen blir större & de säger oxå att det inte är lika som när man var liten.

Hur ska man känna när man blir riktigt gammal då?
....Den som lever får se....

Harry har busat med sin goldentjej inatt,han tar inte jobbet på allvar,ha ha.

Nu är det bara hem & sussa några timmar

Ikväll är det UPPESITTARKVÄLL.....
det tycker jag är bäst,när man får ta FÖRSTA skinkmackan.
Eller hur Pelle?
Min svåger Pelle är nämligen TOKIG i julskinka.....

Ha en bra dag
Nu ska jag hem & gosa med min kudde....

Kram alla vänner

Kommentarer
Postat av: Pelle

Japp! en av årets gourmethöjdpunkter är uppesittarkvällen med en skinkmacka;)

fast jag har ju redan tjuvstartat med en liten skinka innan jag for ner till Skåne.

Men ikväll är det den rätta skinkan som ska ätas;)

2008-12-23 @ 08:57:54
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Pelle

Nu är skinka nr 2 på gång ;) mums

2008-12-23 @ 17:15:25
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0