Nattmörker

Sitter här  med nattmörker utanför fönstren.Tycker lite synd om mig själv att jag sitter här & de flesta andra jag känner får ligga i sängen & sussa.Så är livet ibland !
Finns säker de som säger att jag har själv valt detta,men så är ju inte fallet uti detta nu. Jag var ju tvungen att välja. Jobba natt eller bli sjukpensionär.Hur kul är de då när man är 40 år? Det är bara att kämpa på & ta dagen som den kommer.....

Kommer direkt från opalen.Där det firades Nattas 22 årsdag. Det var jättefint,med mycket bra musik & lite roliga vitsar av Mepen.Så är det då dags för Matilda att sjunga Nathalie sången,Ja då kommer ju tårarna.Det går bara inte att hålla tillbaka dom,man tänker på lilla Natta som var dagbarn hos mig, som en syster till Linda var hon.De var tillsammans jämt.Både i skolan & privat.Man funderar vad det skulle ha blivit av henne.Vad hade hon jobbat med ? Var skulle hon ha bott ? Jag vill bara tacka Jane & Kjell för att de är som de är !!!

Sov gott alla jag känner
PS
Harry som oxå jobbar ligger i soffan & sover.Därför får han ingen lön !!!


Kommentarer
Postat av: ulle

Ja lilla vän det är inte kul att sitta på jobbet nattetid , helst inte när man inte ha nåt val.

Det är annat med mig som bara vill ha natt men tycker det är trist ändå...

2008-12-05 @ 17:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0