Skryta

Jag måste bara få skryta över min Anders,min, bara min MAN.

Bad honom väcka mig kl.15,för att titta på curlingfinalen.han väcker mig med en underbar bricka med 2 supergoda smörgåsar ,karamellskål & en mugg kaffe.
kan man bli annat än pigg då?
Jag tror jag blev lite kärare oxå.....
Kan man ha det bättre?
Låg i sängen till 18.då ropade gubben min att det var middag.
Kommer ner,då har han tänt massa ljus & gjort en supergod kycklinggryta.Allt var så toppen,så det spelade ingen roll att sverige förlorade finalen.

Ska bara tala om att jag har världens bästa make!!!!!!

Sov gott alla sötnosar

Kommentarer
Postat av: Linda

å jag har världens bästa pappa! :)

2008-12-14 @ 12:23:12
Postat av: Erika

Skrytarn ;)

2008-12-15 @ 11:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0