Torsdag

Idag är det andra kursen på läkemedelsutbildningen.Börjar 12.30,så då blir det lagomt att åka 11.50,tänkte jag.

När klockan är 10.30 går Harry & jag till skogen för promenad.Träffar där en farbror,som jag pratar med ett tag.Kommer ut på gatan,träffar då Lena & hennes hund Arrac.Vi blir ståendes & prata ett tag. Tycker jag!!!

Kommer in i hallen & kollar vad klockan är... 11.50.Då skulle ju jag åka....
Slänger av mig kläderna i hallen.Byter skor & jacka,in med Harry.Åker iväg i Anders bil.Jättesvettig! Sätter på kall-luft för  att svalka mig. Jätteskitigt på vägen ska spruta på vatten på vindrutan,SLUT PÅ VATTEN.Då svor jag. Såg nästan inget,hade inte tid att stanna & köpa spolarvätska heller.Fick ligga nära bilen framför,det sprutade lite på min bil när han sprutade på sin ruta.

När jag for hem snöade det,det var bra !

Kom hem då hade Anders hunnit fixat till middagen,min gullplutt !!!

Man är inte van att sitta i skolbänken, så nu är man lagomt slö.

Nu blir det till att slöa resten av kvällen.Hoppas det är curling,så man kan krypa upp i soffan & titta.....

Trevlig kväll !!!!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag vet vad du menar med att sitta i skolbänken, skönt att jag bara har en halv dag kvar i skolbänken.

Hoppas läkemedelsutbildningen gick bra.

Det blev 2 öl, och det var himla gott:)



Ha de

2008-12-11 @ 18:17:20
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Ulle

Ja du pussgurka ibland blir det inte som man tänkt sig :D asg!

Det är klart jag vill jobba med dig fast du inte är rökare, det vet du ju!!!

Ha en skön kväll i soffan. Syns imorgonkväll

2008-12-11 @ 18:26:23
Postat av: Fia

Du hade i alla fall bara slut på spolarvätska, en ny dunk kosta ca 100 kr. Läs min blogg får du se vad jag råkade ut för idag!



Kramis

2008-12-11 @ 19:50:17
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Fia

Ok, jag ger mig! Vattenberedaren är mycket dyrare men den har ni i alla fall nytta av, ni klarar er inte utan den men jag skulle klara mig utan böter!



Men, men nu är det gjort!



Kram

2008-12-11 @ 22:29:55
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Fia

Ok, jag ger mig! Vattenberedaren är mycket dyrare men den har ni i alla fall nytta av, ni klarar er inte utan den men jag skulle klara mig utan böter!



Men, men nu är det gjort!



Kram

2008-12-11 @ 22:29:59
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Gunnel

Du får sluta att prata med farbröder i skogen ,tiden går fort då

2008-12-12 @ 06:27:27
Postat av: Anonym

2008-12-12 @ 06:28:51
Postat av: Gunnel

Hej Du får inte prata med farbröder i skogen så länge då går tiden fort Ha en bra helg

2008-12-12 @ 06:32:51
Postat av: Gunnel

Klikade på skicka många gånger i morse men inget hände , två kom fram undra var dom 5 andra tog vägen.Väntar nu på Roger vi ska ut och äta och dricka julbord

2008-12-12 @ 16:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0