Uppesittakväll

Jag han med & spela ett spel på bingolotto.
Behöver väl inte tala om hur det gick...

Viktigaste av allt var att man hann med SKINKMACKAN
Det är nåt alldeles speciellt med den första mackan,tänk att man längtar hela året på det!!!

Pratade precis med Anders,de skulle nu börja spela igen efter nyheterna.Lycka till !!

Jag ska gå in till Ulrika & dricka lite glögg.Hon var förståndig & tog med glögg så vi oxå kan ha lite mys fast vi inte är hemma...

Jag säger bara...nu är det nära till klapparna.
Varje år säger vi- I år ska vi inte köpa så många julklappar-
Jag tycker det är lika mycket paket under granen ändå- fattar inte -

Ha en bra fortsatt trevlig kväll

I morgon hörs vi nog inget,finns inte tid till det...

Så jag säger...
GOD JUL
alla jag känner & inte känner som kanske läser detta !!!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Ja God Jul på dig nu gumman vi syns till helgen :D

2008-12-24 @ 06:12:12
Postat av: Pelle

Ahhh visst var det gott med en skinkmacka :D

Vi syns om några timmar, men bli inte förvånad ifall jag somnar, för sågverket har kört på hårt inatt :(

God Jul!

2008-12-24 @ 08:13:28
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: frida

God jul!

Hoppas ni får en bra jul.

Ja, jag tror att julklapparna förökar sig själv på nått sett, ha ha...

2008-12-24 @ 08:44:06
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0