Utan julmat eller paket ?

Vad ska vi välja?
Nu undrar ni,har hon blivit tokig,eller tokigare?

Så här är det !!!!
Kommer in i tvättstugan & upptäcker att det är blött på golvet. Kollar lite närmare & upptäcker det är en pöl framför vattenberedaren !!!
Jag ropar ANDERS KOM !
Anders kollar,mycket riktigt.Det droppar från beredaren.  HÅL
Ringer en vvs-firma,de kommer på onsdag.

Nu rullar tusenlapparna iväg.Kunde de kommit lägligare ? JA,det kunde det!

Vad ska man dra in på?

Finns det nån vänlig själ som kan skänka en femma?
JAG VILL HA EN JULKLAPP- Ha Ha

Kanske får ta med familjen till soppköket denna jul.Vilken rolig utflykt !!!!

Glöm dagens bekymmer,  i morgon kommer nya

Kommentarer
Postat av: Ulle

Hej min vän!

Det är en väldigt ovälkommen överraskning måste jag hålla med om. DU ska få en julklapp av mig så du blir glad igen. ;) Vi syns inatt va?! hoppas jag!

Kram

2008-12-01 @ 19:11:41
Postat av: gunnel

Hej

Vill inte familjen följa med till soppköket på julafton åk då till Bergsåker

Ha de Gunnel

2008-12-03 @ 06:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0