Vinterdag

Linda & jag har varit på en skogspromenad.Jag säger bara vilket väder det var idag !!!!


Här kommer lite snöbilder på mina barn!!
   
Var sedan ut till Birsta,vi & alla andra i Sundsvall. Köpte ett skåp som vi ska ha ovanpå nya vattenberedaren i tvättstugan. Där kan man gömma undan lite skit,hoppas jag!

Köpte även en julklapp till kusin Sandra.Nu är det bara alla andra kvar!
Vi är alldeles för många i släkten & det värsta av allt....
De har allt,så vad ska man köpa???

Ha en trevlig kväll! Själv ska vi skruva skåp & titta på Wallander.
Kram alla jag känner!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jaa, vi har oxå varit till Birsta. Fick lite gjort men det återstår en hel del!

Håller med om att det är svårt att köpa till de som redan har allt ... ska man verkligen handla bara för att handla, eller ?



Kram Fia

2008-12-07 @ 18:58:00
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Fia

2008-12-07 @ 18:58:19
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0