Otursdag

Idag skulle min lilla prins(inte Anders) Harry få busa med Sigge.Anna & jag brukar träffas på torsdagar & ta en promenad med bus.Men han har ätit nåt tokigt & blev jättedålig i magen.Klantigt!!!! Då skulle vi ta en promenad med Gunilla & Elsa,men va hände då? Jo,hon äter choklad & hamnat hos veterinären med dropp.Klantigt!!! Då ringde Lisa & fråga om Elvis fick vara här på em,jag blev jätteglad.Nu får Harry nån att busa med.Vi var klara för skogen,bara väntade på Lisa.Hon kommer när vi står vid postlådan & väntar.Harry blir så glad att han skakar.Lisa kliver ur bilen & berättar att Elvis har skadat sig.Han haltar & vill inte stödja på frambenet.Elvis fick följa med Lisa & sitta i bilen.Klantigt!!! Vilka kompisar!!! Hoppas vi hittar nån i morgon som lillgubben får busa med!!!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Men stackars harry :/ och jag som inte busade med honom igår !

2008-11-13 @ 17:44:32
Postat av: Linda

mheen lillbubben....ingen o leka med :( stackarn...

hälsa dom andra att dom får krya på sig! puss

2008-11-13 @ 21:16:15
Postat av: Anders

Vad duktig du är !!!!!!!!!

2008-11-14 @ 09:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0