Tisdag

Körde Anders tii sjukhuset.Äntligen fick han tid till att göra en ny röntgen.Magnetröntgen.Jag undrar vad det är för skillnad på all hjärnröntgen han gjort? Han har gjort : ct-skalla, skiktröntgen & nu magnetröntgen.Är det nån som vet & kan förklara för oss. Vi trodde oxå att idag får vi nog träffa en läkare,men inte då.Svaren skickas till läkaren som i sin tur hör av sig (om några veckor).Nu ska vi gå & vänta igen på nåt svar !!!!! Det kommer att sluta med att jag ringer  & bombhotar stället,känns det som.Är jävligt less på att vänta & fundera nu.

Åkte sen till Birsta för att tänka på annat.Köpte faktiskt julklappar till 6 personer.Det känns skönt.Det är faktiskt de första vi köper,nu har vi kommit en liten bit på vägen. Vi har för stor släkt !! Fast det är lite kul oxå!!!

Anders var på dressman & köpte till sig själv.Hittade jättefina kläder....

Var på arken & köpte märgben till Harry.Skulle slå in det,men han fick det i efterrätt , husse kunde inte hålla sig.

Trevlig kväll på er alla !!!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Skillnaden mella röntgentyperna har jag ingen aning om, men jag har gjort en magnetröntgen en gång, och det var jobbigt att ligga helt stilla, och eftersom jag hade fått en metallflisa tidigare i ögat, så var de tvungen att röntga skallen först för att se om det fanns kvar något! men de hittade ingenting ;) hahaha helt tomt frågade jag? då skrattade personalen ;P

Jag vill minnas att jag också fick vänta på resultatet någon vecka, fick komma upp på sjukhuset och träffa en läkare, och han talade om resultatet.

Ha det bra! Tänker på er.

2008-11-25 @ 19:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0