Erika hemma

Då går man ut på sista natten,ledig 2.

Har på em:
Fikat
Tvättat
Plocka in gräs till Sven
Kollat på finnkampen
Klippt klor & borstat Harry

Slapp göra middag!Det blev snabbmat.
Anders köpte med sig hem från Mac D när han for från jobbet.
Vi åt & Anders bytte om för att åka & spela på Skottsund.
Hann ses 20 minuter idag!
Jag vet vad golfänka är!!

Klockan 19,40 hämtade jag Erika på Skönsmon.Hon hade sån tur & fick åka bil hem med en kollega till Lena.
Nu blir hon hemma till på torsdag.
Måste till Umeå med Tommys kavaj,som han glömde hemma.
Vilken skola va?Man måste ha kavaj!

Nu ska jag gå till tvättstugan.Maskinerna är nu klara som jag laddade när jag kom.

Ha en trevlig kväll & natt!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Shit! Vilken snobbskola det låter som ;-)

Skönt att ni får ha Ecke hemma enda tills på torsdag.



Kram Kram till er ALLA

2009-08-30 @ 22:34:00
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0