Ny vecka

Jag är så lycklig!
Har fått äta surströmming en gång till på semestern. I ♥ it!
I lördags var Lars,Malin,Hampus & Frida hit.Vi åt suring & sill.Barnen åt pizza.

Igår var Anders,Harry & jag nere vid stranden hela dan! Ljuvligt var det!

Idag var vi & köpte gasol.Anders köpte 2 par skor & jag ett par.
Sen åkte vi till Kicki & Melle.Vi tänkte att Harry skulle få busa av sig lite,men vad gör han då?
Går undan & vill bara ligga & kika på de andra hundarna.Det är tacken det!!!

Vi fick iallafall se lillgubben LIAM köra på sin fyrhjuling.OJ vad det gick undan!Han kunde inte bromsa bara gasa.Han sladdade i kurvorna,så vattnet i vattenpölen bara sprutade.....
Tack för titt & gott fika!

Nu sitter vi & slappar.Anders läser & jag kollar bloggar!
Jag måste ladda inför min arbetsvecka.5 nätter gör jag nu,sen är det FRIVECKA.
Visst är det en bra start?

Ha en bra vecka nu alla!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Jaa, inte ska du klaga på dina arbetstider i alla fall :D

Kram, kram

2009-08-10 @ 19:03:58
Postat av: Lillasyster

JÄTTESKOJJ! Att ni kom förbi... Synd bara att Harry inte ville leka med mina vildar idag...

Kanske han får visa sin lekplats på onsdag för D & Z ;-)

Jobba snyggt nu så ses vi om 2 dagar...

JÄTTEKRAMEN

2009-08-10 @ 21:54:52
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0