Onsdag

Snacka om att kroppen är som en klocka!
I morse ställde inte jag klockan,tänkte att jag inte skulle göra nåt,så jag sover till jag vaknar.....
När vaknade jag då?
Jo,klockan 12.10.
Jag brukar ställa klockan på 12.
Helt otroligt!

Sen blev det :
En dusch
Äta lunch
Promenad i skogen
Ställa upp stegen för sotaren,som kommer i morgon

Då började det regna.
Sen blev det en slappareftermiddag.
Har suttit vid datorn några timmar.

Anders kom hem vid halv fyra tiden.Fixade spagetti & köttfärssås.

Åkte till fyndlagret för Anders hade sett några bra skåp till pärmar bla.
Har nu burit upp dessa till Anders nya kontor som vi byggt i Lindas gamla rum.
Blev jättebra!

Sen ska vi göra om Erikas rum till gästrum(hoppas de kommer & hälsar på)

Nu blir det mys & vila ryggen framför tv.n

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Erika

Kommer ju på söndag;)

Älskar dig mammsen!

2009-08-26 @ 19:48:26
URL: http://erikaochtommy.blogg.se/
Postat av: Nettan

Va bra att ni gör ett gästrum för Pelle,jag och Viktoria kan komma och hälsa på er.....några månader. Det blir väl jättekul;) Kram

2009-08-26 @ 20:02:26
Postat av: Eva

Ni är alltid välkommen!

2009-08-29 @ 23:50:00
URL: http://evaochharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0