Onsdag

Ja,då har man varit till doktorn då!
Hur gick det då?

Har väntat på denna tid 2 år.......
Från att läkaren kommer in & till han går ut =15 minuter.
Vad sa han då?
Fick titta på röntgenplåtarna & ser där att på höger sida(där jag hat mest ont)Är det inte mycket mellanrum mellan diskarna.Vänster sida såg lite bättre ut!
Han tycker inte man ska operera.De flesta som opereras i ryggen blir inte bättre.
Det är bara att gilla läget & göra det man kan.Fortsätta att äta värktabletter.
Det som var lite possitivt är att när man blir äldre,så blir man stelare & då fixeras ryggen lite.
Nu ska man tycka det blir roligt att bli äldre oxå!

Jag som känner mig ung!
Det blir ju en evighet,ha ha

Igår var Anders & jag(ja ni läste rätt.Anders var med) till skogen för att plocka svamp.
Vi for till lilla åstjärn.
Hittade en systempåse med gula kantareller.
Det var värre när vi skulle hitta bilen......VI VAR VILSE.
Irrade omkring i skogen en timme,visste inte var vi var!
Till slut kommer vi ut på en gammal bilväg,då följde vi den & tänkte att vi borde komma ut nånstans.
Jodå,tillslut ser vi att vå är på skogsvägen som går ner till sjön.
Snacka om att en sten ramlade från bröstet då!
Men Harry han var lycklig,fick springa & bada i skogen i flera timmar.....

Nu ska jag kolla på friidrott!
Ha de
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Är du lika vilsen som mig, jag borde ha en gps med mig för jämnan. Vet sällan var jag är, haha!! Vi ses...kramen

2009-08-20 @ 11:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0