Semester

Jaha,då ska man ut & jobba i natt då!

Jag hade semester natten som var för våran älskade dotter Linda fyllde 23 år igår.
Tänk vad tiden går!
Det känns som bara några år,när vi gick & gick där över hela sjukhuset.Fram & tillbaka.
Vattnet hade nämligen gått 6 veckor för tidigt.
Det skulle bildas nytt om man promenerade.
Men morgonen efter ville denna"lilla" tjej ut.Bara 1720 gram.
Men det gick ju bra,som tur är!!!!

Idag har jag varit till husvagnen & tömt frysen.Tagit hem sängkläder & plockat undan lite.
Nu är det bara frysen & 2 fotöljer som ska hem.
Förtältet ska plockas ner & utemöblerna ska under en presening.
Det blir nästa helg.
Tll helgen jobbar både Anders & jag........

Ha de
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så duktig så mamma!!

Jag älskar dig!

2009-08-25 @ 14:46:55
URL: http://erikaochtommy.blogg.se/
Postat av: Nettan

Tråkigt att allt måste packas ihop och tömmas, tänk om sommaren vore några månader längre...Kram

2009-08-25 @ 14:58:59
Postat av: Kickilina

Uuuhhhhhh vad sommaren är kort....

Men man får tänka så här... Bara 9mån kvar till man får fyllas av förväntningar inför sommaren. Man kan nästan likna det med en graviditet ;-)

KRAM KRAM

2009-08-26 @ 09:11:09
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0