Huslig

Igår när Anders kom hem från jobbet,hade han köpt med sig en"citruspress"
Jag har pratat om att  köpa en sån ett tag.Nu var det rea på c.o.
Har nu provat att pressa apelsiner & grape,mums vad det var gott! 

Har bakat mina " favoritlimpor"
Hela familjen tycker om dem!




Har oxåt fixat en kålpudding.Vi kan äta det när inte Erika är hemma,hon tycker inte om det.

Apropå Erika & Tommy.....
Inatt åker de till Egypten i 15 dagar,snyft!
Det är fuskigt & jag kommer att sakna mina ungdomar ♥♥

Vi får hoppas att tiden går fort!

Nu ska jag snart äta,sen blir det till att vila innan man ska på jobbet.
2 nätter,sen är det helg....skönt.

Ha de



Kommentarer
Postat av: Fia

Va du har varit duktig igen! Ingen latmask på Laduvägen 2 i alla fall :)

2009-02-04 @ 18:43:19
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Linda

tack mammsen för super god middag! är inte mycket som slår mammas kålpudding :-) Puss Puss

2009-02-04 @ 19:46:13
Postat av: Pelle

Åhhh avis på er som får äta kålpudding, här hemma är det bara jag som äter det, brukar få lite av morsan ibland, men ska jag äta det hemma så får jag nästan sitta ute och äta, för det är ett fasligt gnällande från den yngre generationen att det luktar illa?!

2009-02-04 @ 21:10:17
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Kicki

Åhhh vad smarigt det ser ut...

Du är då så duktig storasyster:-)

MEN kålpuddingen är inte jag spekulant på...

Kramen

2009-02-04 @ 21:59:51
Postat av: Nettan

Nä kålpudding är inte riktig människoföda, tycker jag. Fy fasen vad det luktar illa. Tack för smörgåsen syster, ska baka det någon kväll. Ha en bra natt. Godnattkram från storasyster :)

2009-02-04 @ 22:21:49
Postat av: Pelle

Ähh ni har ju ingen matkultur;) Kålpudding är en mycket kulinarisk rätt;)

2009-02-04 @ 22:29:31
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag kan inte förstå de som inte tycker om kålpudding.

Men så är det ju.Jag kan inte äta potatisbullar!

Smaken är som baken....

Jag passade på att göra det när jag jobbar,risken finns att det kommer ut luft därbak i sovrummet...

2009-02-04 @ 23:07:15
URL: http://evaochharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0