Måndag

Vad har hänt idag?
Klev upp kl,8.
Anders var ledig idag,så vi gick ner & åt frukost & planerade dagen.

Stängde av frysen(äntligen) har hållt på & skulle frosta av den hela helgen,
men det har blivit nåt annat hela tiden!
Bar ut all mat på altanen.

Anders började borra hål i taket ovanför kaminen,upp i hallen.
Måste försöka få upp värme på övervåningen,det är lite kallt i hallen uppe.
Det jävlades förstås,han hann inte klart,för vi skulle ju åka till
Robin & Frida vid 11 tiden.
Det blev Linda & jag som for.Anders ville göra klart hemma.

Jag ska bara tala om att Oskar var lika söt som på bilderna!!!!
Ohhhhh vad han luktade gott!
Jag lägger in bilder hemifrån i morgon,sitter på jobbet nu.
Detta kommer att bli nåt för tjejerna att springa efter....

Nu ska jag kolla läget igen på avdelningen,
Skriver mer i morgon(kanske)
Ha de
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu får du ge Linda en vink om att det är dags att börja fundera på att ge er ett barnbarn ... då får jag också komma och lukta!

Kramiz

2009-02-17 @ 18:49:19
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0