Måndag

Har inte mycket att skriva idag!

Vaknade kl 13,utan att ställt klockan.Det var bra,ska ju somna ikväll oxå.

Sedan det vanliga.....

*äta lunch
*dammsuga
*plocka lite här & där
*dammsugit ur kaminen & torkat rutan

Till middag åt Linda & jag kycklinggryta & wookgrönsaker som var kvar sen i går.
Bara att värma i micron.Det är toppen!

Jag har börjat gjort en annan sak:

Håller på att göra en kokbok i datorn.
Har hittat en jättebra sida,där kan man göra register & lägga in sina egna recept i en bok.
Sidan heter:
www.matklubben.se
Den rekomenderar jag.

Nu ska jag fortsätta att söka bra & lätta recept till middagar.

Ha de
Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Låter vädldigt klokt. De böcker man har och de gamla man har samlat recept i börjar falla isär eller känns så sunkiga att man "skippat" dem. Kanske jag även här kommer att härma dig ... :)

Hur jobbar ni i helgen?

2009-02-02 @ 22:18:13
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Eva

Nej,men ska på fest på hembygdsgården på lördag kväll.

Fredag kväll är vi ledig!

2009-02-03 @ 11:06:03
URL: http://evaochharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0