mitt i natten

♥Hej alla glada♥

Här sitter jag i min ensamhet.Har precis gått ett varv på avdelningen & kollat så att alla sover gott.
Det såg bra ut!
Inatt är det lugnt ( än så länge )
Igår natt skulle man haft en stegräknare.Det hade blivit några meter.
Jag sprang hela natten.Det var väldigt oroligt.
Undrar om det var fullmåne?

Harry busade med sin kompis igår natt.
Goldenretrivertiken som brukar vara med på avdelningen mitt över.
Inatt jobbar inte dem,men det fattar inte Harry.
Han sitter framför altandörren & stirrar ut mot andra sidan & bara väntar att hon ska komma ut.

Fick sms av Erika nu ikväll.De har kommit fram & allt var bra.Fint hotell.
Skulle få höra mer imorgon(idag)sa hon.
Känna konstigt att inta få träffa dem på 15 dagar.
Tänk vad brun hon ska vara när hon kommer hem.Erika som blir som en pepparkaka av solen.
Jag är inte avundsjuk,nejdå!! Ha Ha

Nu ska jag ta & spela lite på King innan de börjar att vakna till här.
Det är väl kissdags snart för vissa här.

Hoppas ni sover gott nu där ute i stugorna!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej på dig Stumpan! Du kan väl ringa mig när du vaknar är du gullig.

Kram

Fia

2009-02-06 @ 10:36:43
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Pelle

Jag ser fram emot morgonförmiddag då jag får sova länge, ingen som väcker mig då jag är helt alena i huset:)

JA!!! Äntligen är jag herre i huset;) om en bara för en stund.....

2009-02-06 @ 21:57:27
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0