Väckarklocka

Den måste jag ställa,annars sover jag till 10-11.Utan problem!

Har nu varit ut med Harry
Satt igång en tvättmaskin
Vispat ihop pannkakssmet
Plockat saker
Fyllt på pellets
Stekt pannkakor till middag
Skrivar blogg
Läser bloggar

Nu väntar Harry & jag på att Lisa & Elvis ska komma.
Då blir det promenad i skogen & mycket bus,
Ska även träna lite i skogen innan vi ska åka på kurs.

Det är dax idag igen!
Vi får se om vi får kvarsittning idag som förra gången,då var Harry billig!
Idag kanske jag skänker honom på plats.

Attans......
Linda ringde.De har haft inbrott på salongen....
Jäkla människor som ska förstöra för andra.
Som alla andra företag så går det så där.Då kommer det såna knäppskallar &
bryter upp dörrar,kassaskåp & bara förstör.
Säger bara FYFAN
Jobba ni oxå & tjäna ihop egna pengar.Ska andra personer tjäna ihop ERA pengar????

Nu fick jag skriva av mig lite ilska.


Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Ullle

Ja det var väl mindre kul att dom haft inbrott.

Jag hoppas han sköter sig snyggt idag nu då Harryboy :)

2009-02-25 @ 10:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0