...

Låg,satt,& promenerade så såg min dag ut i går.
Fy attans,det var inte skönt & ha åt gallan...

Sen åkte vi till SKEDLO.
Jag behöver inte säga så mycket,låter bilderna tala...
Bara en sak....
Vi spelade skortan av Anders...
    
Jag säger bara, det var tur att jag var nykter, så jag kunde hålla lite koll på kortspelet...
Det blev ca 300 kr i våran spelburk. Bra början till nåt kul.

Appropå min mage,så mår jag bättre idag. Ska aldrig äta så mycket fet mat på samma dag nåt mer!!

Snart är det dax för prommis.
Idag ska Harry & jag gå en sväng med Anna & Sigge.Det ska bli kul, har inte träffat dom sen före jul.De har legat dålig hela jul & nyår,stackarna.....
Kanske kommer några kort från promenaden senare..

Hej svejs !!!

K

Kommentarer
Postat av: fia

Där fick du till det, ha ha ha, spelade skjortan av Anders! Jag tror jag skrattar ihjäl mig ... Har du slängt ut julen? Jag tror jag gör det på tisdag när vi är lediga ... igen! Återigen, tack för en supertrevlig kväll! En saker är säker, man har då aldrig tråkigt med er ...

2009-01-04 @ 13:20:15
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Pelle

HAHAHA! Ja jag säger då det! Ni verkar ha haft attans roligt! iaf Chricka och Anders av bilderna att dömma ;)

2009-01-04 @ 13:21:00
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vilket vackert par, haha

2009-01-04 @ 18:10:28
Postat av: fia0411

Verkar varit en kul kväll :)



(Anna N-S? Hälsa så gott från mig, saknar spinningen och läängtar tills vårterminen börjar.)

2009-01-04 @ 19:35:22
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0