God gärning

Då har man gjort en god gärning idag då.
För 2 veckor sen lämnade jag blod i dag var det dax för plasma.


Det är ju lite kul att man duger till det....
Alla ni som inte lämnar SKÄMS på er.
Tänk om ni själva skulle behöva blod nån gång.Så finns det inget.
Vad gör ni då????
De har nästan tomt i blodbanken nu,så gör en god gärning & anmäl er NU.

Ikväll ska jag & Harry åka ut till klubben & träna lydnad.Det är behövligt nu.
Han är så tjurig!
Hoppas bara att det är lite mera hundar där,så vi får kämpa lite....
Ska även lämna ut klubbkläderna som vi alla har fått beställa.
Jag beställde en vinterjacka m,tryck & en t-shirt.
Kanske kommer en bild senare !

Inget mer att skriva nu....
Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag skäms! Jag har inte kommit iväg ännu för att kolla om mitt lappblod duger till annat än blodpudding!

2009-01-20 @ 20:50:00
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0