Jobb igen!

Då är man på jobbet igen.
Nu har sista tanten lagt sig,så nu är man ensam uppe.
Det är roligt när det är några vaken när man kommer in på avdelningen.
Lite sällskap gör att natten går lite fortare.
Nu har jag laddat 2 tvättmaskiner & diskat.Förberett för gröten som ska ligga i blöt över natten.
Framåt 5 tiden kan man hämta morgontidningen & börja bre smörgåsar till frukosten.Sen är det bara att koka kaffe & gröt.
Sen det bästa av allt,vid kvart i sju börjar dagpersonalen ramla in.
Då får jag åka hem & SOVA........

Sen har jag FRIVECKA.

Det är då jag ska vila upp min onda rygg.Det brukar gå sådär!

Sov gott alla glada där ute i stugorna!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

ha, ha, ha Gissar att friveckan gäller endast jobbet för du är väl sååå ivrig att få bli klar hemma i hallen.

Längtar efter att få komma dit och titta.

Kramiz

2009-01-19 @ 13:45:42
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jamän se till att viiiiila nu människa...ska det vara så svårt att ta det lite lugnt. Jag ska berätta för dig hur du ska göra, jag är nämligen proffs på att just vila. Haha! Vi kanske kan ses imorgon? Kram

2009-01-19 @ 18:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0