Jobbat igen

Då har man jobbat en natt till då.
Var inte alls sugen eftersom jag igentligen är ledig,men.
Min kropp var liksom inställd på att vara ledig,så den ville inte kliva ur soffan & åka iväg,men.
Vad gör man inte för att spara på semesterdagar....

Ska nämligen jobba nästa helg,samtidigt som Anders & jag ska åka till Åland.
Det går inte ihop.

Då får man byta skift,om det fungerar.
Min snälla arbetskamrat Gunnel ville byta.
Tack Gunnel!!
Därför jobbade jag åt henne i natt som var,så jobbar hon åt mig nästa fredag-lördag.
Det är så bra man kan byta med varandra.Man är ju väldigt rädd om de semesterdagar man har,eller hur?

Nu måste jag skriva om hundar igen!
Vi är ju hundvakt till Elvis i helgen.
Det funkade jättebra i går ,de busade som bara den,men
nåt måste ha hänt igår kväll.
Elvis haltar....
Nu blir det inte mera bus,bara korta pinkpromenader.
Jättetråkigt!



Är de inte för söta!!!!

Nu blir det till att dricka lite vin till maten.
Anders står nämligen i köker & lagar plankstek,mums vad det ska bli gott.
Roger:
Nu lagar Anders mat igen!

Ha en trevlig lördag kväll
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Det här med haltande hundar är kanske något som går nu ... jag menar, Rocky haltade ju väldigt illa här för några dagar sedan men är nu helt återställd. Hoppas att det löser sig för Elvis också.

Smaklig måltid!

Kram Fia

2009-01-24 @ 18:19:18
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Ulle

Trevlig Lördagkväll på dig min vän.

Jag mår prima idag trots den sena natten för mig igår. Har ju till och med promenerat de du... det är bra för att vara jag :)

Lyckos dig som fick plankstek , det är ju sååå gott.

Hälsa familia

Kram

2009-01-24 @ 19:42:38
Postat av: Pelle

Plankstek, det är gott det:)

Inte ofta man äter det.

Jag var ut med Ylva idag, och hon viker av in på Laduvägen när man går förbi! hehe hon är nog kär;)

2009-01-24 @ 20:35:39
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Gunnel

Plankstek och vin låter gott speciellt om man sliper göra det själv.

2009-01-25 @ 07:48:06
Postat av: Amanda

vem är hary??

2009-02-01 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0