Kan inte vänta

Jag vet att jag sa att jag skulle måla hallen till veckan,men jag kan inte hålla mig.

Har funderat i natt hur jag ska lägga upp detta.

Tyvärr kan jag bara göra saker lite åt gången,men tjurig som man är så är det svårt.

Planerade att jag skulle kliva upp 12.Fika.Gå en promenad med Harry.

Tejpa för alla lister,dörr,tak & golv.Dessa behöver inte målas eftersom det är inte längesen som det blev gjort.
Lägga papp på golvet.
Detta är nu fixat.

Måste nu vila ett tag,då passar jag på att skriva lite här....

Ska förbereda middagen,Idag blir vi 4 st.Linda blir kvar i stan efter jobbet,skulle träna.
Idag blir det snitzel ,pomme & grönsaker.

Så här ser hallen ut nu:
  

Blir så sugen att börja måla idag.......

Jag ska nog leta efter bygglampan,då kan jag måla fast det börjar bli mörkt.

Återkommer med mera kort om hallen.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: ulle

Vad duktig du är, donar och grejar.

Ikväll är det min tur på stinkvikens camping :)

Ha en trevlig kväll.

Kram

2009-01-14 @ 17:48:07
Postat av: Nettan

Kan man få lite av den där energin som du verkar ha. Men du är ju yngre och ska väl orka lite mer än mig:)

2009-01-14 @ 17:54:25
Postat av: Eva

Man får prioritera,göra sånt man tycker är roligt!!

2009-01-14 @ 17:56:36
URL: http://evaochharry.blogg.se/
Postat av: Morgan

HJÄLP ! Fick historien "bilresa med familjen - stinkvikens camping" som en rolig ljudfil via mms men telefonen jag hade det på gick sönder, och kompisen som skickade den har tyvärr tagit bort det och vet inte var man får tag i det igen, vet du det ? Jag älskade denna, skulle ÄLSKA att få tag i den igen ! HJÄLP MIG !!!

2009-04-30 @ 01:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0