Rädd

Vi skulle ut på den dagliga promenaden,men det gick inte att gå.
För mig gick det ganska bra,jag har broddar.
Harry var som Bambi på hal is,tyckte så synd om honom.
Tog en genväg hem & gick in till Gunilla för en kopp kaffe....
Satt där i godan ro,Harry busade med Gunillas 3 hundar.
Harry får ligga,det blir perfekt höjd för trasselsuddarna....
Då öppnas ytterdörren & in kommer 7 st goldenretriverhundar,det är Maria Sjöberg,som kommer.
Harry blev så rädd att han hoppar upp i mitt knä & stoppar in huvudet under min arm.
Vilken knähund.......

Efter ett tag gick det jättebra,då tyckte han det var jättekul.Jättemånga att busa med.


Liten hund i stor kropp.

Nu jobbar jag 5 nätter denna vecka,så det kommer inte att bli mycket skrivet,så att ni vet.

Ha det så bra alla mina vänner & ovänner

Kram Kram





Kommentarer
Postat av: Nettan

Stackars lilla/stora Harry, det är svårt när man inte vet om man ska vara stor eller liten. Jag jobbar 4 dar till sen är jag ledig 1 vecka...skönt.

2009-01-12 @ 19:19:14
Postat av: Eva

Jag har frivecka till veckan,då ska jag måla.

Du kan hjälpa mig då,om du vill....ha ha

2009-01-12 @ 19:30:34
URL: http://evaochharry.blogg.se/
Postat av: Fia

Det skulle varit kul om du knäppt kort när det var sååå många hundar. Ha det så bra på jobbet, själv åker jag till Åre i morgon och kommer hem på fredag.

Kramiz

2009-01-12 @ 19:53:32
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Pelle

Hahaha! Harry han är frän han;)

2009-01-12 @ 22:07:48
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0