Röd dag

Så har man ännu jobbat en röd dag.
Har nu jobbat jul,nyår & nu trettondagsafton,förstår inte varför jag åker på alla röda dagar!!!
Kollade i kalendern för i år:
Blir likadant....
En nackdel att jobba inom vården,men
skulle inte vilja jobba 7-16 måndag till fredag heller.
Det är så skönt med lediga dagar mitt i veckan & FRIVECKA,
så man får väl bita ihop.....

Anders väckte mig 12,hoppade( eller lunkade ) in i duschen.
Fikade.
Hämtade Linda i stan,som sovit hos Anna.De var på krogen igår.
For vidare till Herrgårdsbacken för att fira Tommy som fyller halvgubbe  20 år
Det var trevligt & gott fika.Tack så mycket!!!

Hem & skriva lite på bloggen.
Nu ropar Anders att middagen är klar....

Anders & Linda ska åka till en massör i Sörberge i kväll.Linda säger att hon är jättebra!
Får se,hoppas hon kan massera Anders ,så att han kanske slipper lite av huvudvärken.Värt att prova.....

Kanske skriver en rad ikväll när jag blir ensam ( om jag inte somnar på soffan)

Tack för mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0