Trappen

Jaha,nu är väggarna i trappen målade oxå.

Men tyvärr måste jag måla den svarta väggen en gång till.
Trodde jag skulle bli klar idag,men men

Det får vänta till på måndag nu,för jag jobbar i helgen.

3 nätter har jag framför mig nu,men sen.....
Har jag frivecka....fattar ni vad det är skönt....
Min rygg skulle behöva 4 friveckor nu,känns det som.

Jag blir så elak på mig själv att jag inte kan ta det lugnt!
Varför lär jag mig aldrig?
Är det nån som kan tala om för mig,hur ska jag kunna lära mig?

De säger att :  det är svårt att lära gamla hundar sitta 
Det stämmer verkligen!!!

Om det finns någon person ute i syberrymden som kan tala om för mig & har några bra tips
snälla skriv några rader.....

Nu ska jag kolla om det är nåt på tv:n att se.

Sov så gott
PS.
Ulle har du fått nåt vin ikväll?
Ha de du som är ledig!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Du skulle kunna få låna min latmask ett tag ... kanske skulle vara bra för oss båda :)

Kram

2009-01-17 @ 16:19:43
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0