Måla om !!!! Igen

För ca fyra månader sedan,så målade vi om i trappen upp & hallen uppe.
Vi valde en färg som skulle passa ihop med den bruna tapeten,som vi har i hallen nere.Nämligen beige(ljusbrun)
Men...färgen blev inte alls som färgkortet.
Det blev aprikosrosa. Hade ju redan färgen & vi hade börjat måla,så det var bara att fortsätta.
Kanske det skulle bli annorlunda när man målat allt.......men det blev inte bra!!!

Varje gång jag går upp i trappen  & hallen så tänker jag, vilken hemsk färg....

Nu har JAG kommit på att JAG ska måla om. Om 2 veckor har jag frivecka,då ska det ske...
Idag åkte vi till K-Rauta & köpte färg.



Det här handlade vi idag!!!

Jag ska byta färg
Det blir en SVART vägg i trappen & resten av väggarna i trapp & hall blir gråa.
Nu håller jag en tumme-nej,båda- att det blir bra,jag vågar inte säga nåt om jag inte blir nöjd nu.
Min familj kommer & säga att jag har blivit ännu knäppare då...

När vi var i Birsta,så var vi in på ica maxi .
Då träffade vi Roger & Gunnel,Anders storebror,Pratade med dom ett tag.
Roger gnällde på att jag skriver så mycket bra om Anders,berömmer honom för ofta & att han lagar all mat.
SÅ ÄR DET INTE !!!!!!
Anders får laga maten när han är ledig,annars är det jag som fixar maten,eftersom det är jag som har tid innan han kommer hem från jobbet.
ROGER  jag ska skärpa mig,när jag berömmer Anders.

Nu orkar jag inte skriva mer idag..
Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Roger

Tack för det :-)

2009-01-10 @ 20:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0