Fullt upp

Men det är väl som det ska vara!

Vi hade jättetrevligt på våran tripp till Åland.Lite intensivt blir det att bara åka fram & tillbaka,men men.

Anders jobbar hela denna vecka,så jag får fördriva tiden själv,men det är inga problem!
Idag har jag varit hem & tvättat,varit & handlat mat.
Efter lunch for Erika & jag till Birsta.
Skulle titta efter ett par bra byxor,som står emot: mygg,regn,vind & bra att ha på sig i skogen typ militärbyxor,tänkte jag.Kom på att kanske ÖB har det,men inte.......Hittade massa annat där istället tex leksak till Harry,marmelad,kryddor,thaisås,makrillburkar mm.Allt mycket billigare än ica.
Var på Elgiganten & Media market,skulle köpa en micro år Erika & Tommy,men alla var så dyra.

Åkte in på handelshuset,där fyndade Erika & jag.De hade "tag 3 betala för 2" på allt i butiken.
Jaha,då måste man ju bara handla!!!! Eller hur?
Jag hittade ett par bra byxor,som fyllde mina krav.En rosa vind & regnjacka,då tog Erika oxå en likadan jacka=3 saker
När vi skulle gå såg jag jeansshort till Anders,ett par blå & ett par vita,då tog Erika en jacka till,en vit=3
Snacka om fynd!

Imorgon ska Harry & jag köra spår med Marie & hennes dobberman Svante.Det ska bli skoj.
Undrar om Harry kommer ihåg hur man spårade??

Sänder en STOR KRAM till min lillasyster som tog bort sin gamla Tyzon idag.
Må du vila i frid,gubben!
Vi tänker på er!

Ska snart göra fika till min käre make tills han kommer från jobbet.
Hinner spela lite först!

Ha en bra kväll!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jädrans vad ni shoppade loss idag, ibland är det kul att göra av med pengar:) Tror jag ska spendera lite på Ikea imorgon, behöver lite fina grejer till vårt rum i stugan.Kram så ses vi på torsdag:)

2009-07-28 @ 23:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0