Nyvaken

Jag brukar kliva upp 12,när jag jobbat sista natten.Idag kom jag inte ur sängen förns 13.Var sååå trött.

Har nu fikat & ska anart tillbaka på jobbet för "Lönesamtal"
Bara så löjligt!!!!
Det har väl ingen betydelse vad man säger.Det är iallafall chefen som bestämmer i slutänden vad det blir för pengar.
Bara att sitta där & hålla med om vad hon har satt för poäng på mig... Och föresten,hon känner inte mig...
Har hon jobbat nån natt så att hon ser vad jag går för?? NEJ,NEJ
Hur kan hon då bedöma mig?

Ikväll ska jag & Harry träna med Lisa & Elvis.
Måste träna inför kursen imorgon.

Appropå imorgon,då ska jag på nåt intresant!

INTE MER ÄN FULLT TACK

     
Varje man över 15 dricker i genomsnitt,motsvarande 70 cl starksprit i veckan.Vi läser varje dag i tidningarna & ser på nyheterna om "vansinnesdåd" & våldtäkter & mord & barn som torteras till döds av sin vårdnadshavare. Vad vi inte blir inte upplysta om är attalkoholen väldigt ofta är närvarande.
"Inte mer än full tack" är en monolog som handlar om människans bästa vän,alkoholen & är en rolig & känslosam berättelse om vad alkoholen gör med människorna i dagens Sverige.

Benny Haag är författare,regissör,producent & skådespelare.
Han vann kriget mot sin alkoholism & fick på sig ett par "alkoholglasögon"när han slutade dricka.

Detta ska bli intressant att lyssna på!!!

Kl.13.30 är det dax för kurs igen....
Får se vilket humör man är på sedan om man orkar skriva nåt,eller.

Tack för idag!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det fånigaste av allt är att vi inte får ett ändaste öre mer nu för facket har inte gått med på dom nyaste kriterierna. Så egentligen hade det inte behövts några lönesamtal heller. Jag har städat hela dan så nu hittar vi nog inte igen en ända pryl ikväll.Hoppas ingen kollar i garderoberna för då rasar det över dom, haha. Vi ses imorgon:)

2009-03-17 @ 15:13:08
Postat av: Eva

Lycka till ikväll!

Hoppas det kommer många!

Jag har fullt upp hela dagen imorgon.

Det ska vara en kvällskopp då.

Kram

2009-03-17 @ 17:36:14
URL: http://evaochharry.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag håller med om att det är lite löjligt med lönesamtal så jag har döpt om det till löneinformation eftersom att det i alla fall blir som chefen säger ;)

2009-03-17 @ 18:25:58
Postat av: Pelle

Instämmer med er alla, lönesamtal ger inte ett skit, för de som ska bedömma oss vet inte ett skit vad vi gör på dagarna, vi jobbar ju nästan alltid minst 2 tillsammans, och hur skall arbetsgivaren kunna avgöra vem av oss som jobbar, eller om vi båda jobbar lika bra då de aldrig någonsin sett oss i action? Och vi brukar få vårat lönesamtal efter att lönerna är satta, så i vårat fall är det verkligen en löneinformation.



Angående alkoholkonsumtionen så drar jag nog ner snittet efter som jag nästan aldrig dricker, när jag var på hälsoundersökningen så tittade hon lite fundersamt på mig när jag sa att jag inte ens dricker alkohol 1 gång i månaden om man snittar på ett år! hehehe

2009-03-17 @ 19:33:12
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0