Överraskad!

Klockan ringde kl 8 på löedagsmorgonen.
 9 ska jag nämligen infinna mig på Njurundabrukshundsklubb.
Har anmält mig till en informationsdag om MH/MT mellan 9-14.
Ska den 29/3 gå kurs,MH 1:an.

Jag skyndade mig hem,för vi skulle vidare in till stan & möta upp Roger & Gunnel.
Där skulle vi möta upp de på Hotel Baltic,de skulle sova över där.Linda skulle hämta oss senare på natten!
Vi kliver ur bilen & då tar Anders ur en resväska,jag tänkteatt han packat ner badkläder & duschsaker,men
när vi kommer in på hotellet säger Anders att han oxå har bokat rum!
Jag ska få sova på hotell i min egen stad! Lyxigt värre!!!

Det blev verkligen en överraskning!

Vi gick på stan,jag köpte ett par SKOR!!
Sen gick vi på Svensson & drack öl.



Här har vi fått i oss en öl,nu går vi vidare till hotellet för bastu & relax.

Ska sen ut & äta middag!!

Vaknade 9,då ska gick vi ner & åt frukost,det är bara så gott med hotellfrukost !

Linda hämtade oss 11,då for vi hem till Roger & Gunnel.Gunnel fyller nämligen år idag,GRATTIS.......år.

Harry blev jätteglad när han fick träffa sin kusin Taro.

 

TACK Roger & Gunnel för en jättetrevlig eftermiddag,kväll & natt!!!!!

Nu är vi hemma igen,känner mig alldeles slut!

Det blir vila & se på tv resten av söndagen!

Ha en bra kväll!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Inte avundsjuk alls.... JOOOO...

Det är jag givetvis!!!

Fyyy vad jag avundas dig som har en sån påhittig man... Här blir man som mest överraskad om Melle väljer skinka istället för ost på mackan ;-)

Ha det så bra... Nu har jag fått igång routern så vi kan surfa samtidigt här hemma:-D

KRAM

2009-03-01 @ 14:43:03
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/
Postat av: Fia

Jaa, du, inte ska du klaga på Anders inte! Chricka skulle ALDRIG överraska mig ... på något vis!Skulle nog bli så chockad om han någon gång skulle hitta på något så för hälsans skulle är det nog bäst att han låter bli :(

2009-03-01 @ 17:03:18
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Ulle

Jag har utmanat dig igen på min blogg :)

2009-03-01 @ 20:16:50
Postat av: Nettan

Mmmmm! Det lät jättemysigt, det finns inget bättre än att bo på hotell. Sov gott....

2009-03-01 @ 22:35:42
Postat av: Frida

Åhh, vad mysigt!

2009-03-02 @ 14:50:25
URL: http://fia0411.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0