Skidor

      

Idag har Harry & jag varit på skidtur igen......Jättehärligt!!



Harry han springer & springer,det är livet det.
Här stannar vi & vilade en stund.

Vi åkte runt golfbanan på öjjen idag.Det var faktiskt 4 kilometer runt.
Det kändes det inte som.....

Blir det lika fint väder imorgon,tar vi nog en tur till....
Om det är nån som vill hänga på är det bara att höra av sig.

Igår körde vi upp Harry till morfar,han fick äran & vara hundvakt några timmar....
Själv gick vi på china & åt middag.
Bara så GOTT.

Sen gick vi på "Män som hatar kvinnor "
Bara så BRA.

Det är så skönt nu när man inte behöver bry sig om några barn.Bara att sticka iväg & göra som man vill!!!

Ha en bra lördag!!!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Kicklina

Jaaa måste var härligt att kunna bara sticka iväg oc göra som man vill... Vi har ju lååångt dit... Cirka 15 år ;-)

Då jag jag dessvärre passerat 50pannor så då antar jag att man är utsleten åh inte orkar gå ut på något galej...

KRAM

2009-03-14 @ 20:32:13
URL: http://www.pepsimaxtjej.blogg.sew
Postat av: Eva

Nu ska vi tänka positivt!!

Man kan ta med sig rullatorn,det är bra handikappanpassat nu på la stada....

Sätt på ringklocka,bara att tuta & köra.

Man kan slå ner rumpan om man blir trött!

Lycka till!

Kram

2009-03-15 @ 08:53:36
URL: http://evaochharry.blogg.se/
Postat av: Fia

Ser ut som härliga skidspår i ett härligt väder :)

2009-03-15 @ 18:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0