Snart.......

Snart är det helg!!!!
Skönt.. .....Jag är ledig.....

Nu känns det perfekt.
Har precis bokat biobiljetter till i morgon kväll.
Anders & jag har hållt på & försöka få till en kväll när vi båda är ledig & kan gå på bio,nu i....ja 2 veckor..Det är hopplöst nästan. Nu har vi lyckats hitta en kväll.Anders ska upp & jobba lördag men men.Det blir ju inte så sent.

Har ju läst böckerna då måste man ju bara gå på Stig Larssons film oxå.

Nu ska vi bara försöka hitta nån kväll som vi ska umgås med Roger & Gunnel.
En kväll med Fia & Cricka.

Det är svårt att få ihop nån helg när vi är lediga samtidigt,när vi jobbar helger många av oss.

Kanske vi ska boka in nån dag på semestern !!!!!
Vad tror ni om det?

Nu ska jag dricka min kopp java,så man orkar hålla sig vaken inatt.......

Ska bara säga det att Harry inte är till nån vidare sällskap.
I natt ville han bara sova....
Han blir alldeles slut när vi varit på kursen.
Vi går ju nämligen "Tävlingsförberedande "
Jag blir oxå alldeles slut i huvudet,så mycket att tänka på........
Det krävs nästan lika mycket av mig,som för Harry.
Han ska ju förstå vad jag säger & menar.
Igår var vi jätteduktiga!!!

Ha en bra kväll
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Kicklina

Härligt att någon kan se fram emot helgen som stundar. JAG SKA JOBBA :-(

Låter som det går bra för er på kursen.

Här är det så tomt .... Har ju "bara" 4hundar som värmer fötterna... ;-)



Hoppas ni får det mysig på bion.

KRAM till er alla...

2009-03-12 @ 19:09:00
URL: http://www.pepsimaxtjej.blogg.sew
Postat av: Nettan

Trevlig helg och hångla inte så mycket på bion nu, tänk på åldern:)

2009-03-12 @ 22:15:41
Postat av: fia0411

Åh, då vill jag veta om den är så bra som alla säger...

2009-03-13 @ 18:04:18
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0