SNÖÖÖ

Jag är less nu...Bara skotta & skotta



Men det är väl inte bara jag som är less?

Idag har vi alla fall en sak att se fram emot........
Vi har kurs!

Hoppas nu inte att tränaren Suzanne ringer & är fortsatt sjuk.
Det känns så skönt att få åka på kursen så att man får hjälp med sakerna som Harry är så tjurig med.Nu har han börjat med att när vi ska åka iväg med bilen & han ska hoppa in, då sticker han iväg en bit,precis så att man inte får tag på honom.
Snacka om tonåring...... Han ska bara testa oss hela tiden........
Då är det så bra att man kan få tips & råd av Suzanne.Hon är duktig!

Lisa & Elvis kommer hit nån timme innan,så att de får busa av sig.
Då kan Lisa & jag fika & hundarna busar.Bra va???

Ha en bra dag!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha nej nej, det är verkligen inte bara du som är less på denna vidriga snö. Bara hoppas att det verkligen börjar tina upp snart :D

jasså han då trotsig nu ;)

2009-03-11 @ 12:03:38
URL: http://www.olsen-.bloggagratis.se
Postat av: Ulle

Halloj!

Den trotsiga lilla tonåringen är sååå söt.

Säg åt honom att han får godsaker inatt om han sköter sig ;)

Lycka till på kursen

Vi syns ikväll // Kram

2009-03-11 @ 12:21:23
Postat av: Pelle

Nää Eva du är inte ensam att vara less på snön, jag skottar det vita fanstyget 8 timmar om dagen :(

Urk!!!! Ge oss vår NU!

2009-03-11 @ 17:04:56
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Linda

tack för att du skottade snövällen idag mammsen! :D

Du Är Bäst! PussPuss

2009-03-11 @ 21:38:23
Postat av: Fia

Vilken tur att du haft två tonåringar tidigare att träna på och det resultatet blev ju strålande!

Kramis!

2009-03-11 @ 21:54:13
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej Stumpan! Jag har raderat min blogg, kände att det tog så mycket av min tid (för det var så roligt att skriva). Kanske jag startar en ny ... vet inte! Jag kommer absolut fortsätta att läsa din blogg!

Kram på dig!

2009-03-12 @ 13:35:52
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0