Tisdag

Vad har jag gjort idag då?

Först var Harry & jag på vår dagliga promenad på ca 1 timme.
Blev jätteblöt! Jäkla snöväder!

NU RÄCKER DET....... VILL HA VÅR NU.......

Kommer hem & ser att det hänger ner isflak från förrådet. Lika bra att hacka,då menar jag hacka ner det ,så att inte nån får det i skallen.
Innan jag tagit reda på detta,stora isbitar.        
Eftersom jag inte kan ta så mycket på en gång så tar det lite tid,men men.

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag.

Erika & Tommy kom hem idag,lagomt till middagen.
När vi ätit åkte vi till min mamma som fyller år.

  
Mörka bilder,men jag har ingen blixt på min telefon....

Ha en bra kväll
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Pelle

Var Erika ledig från Oddasat ikväll? ;)

Instämmer med dig angående snön, nu är jag så förbannat less på den här snön, fast vi har väl haft en normal vinter egentligen, det är väl de senaste vintrarna som varit onormalt lite vinter, men man vänjer sig snabbt, fast fan vet om man kan vänja sig snabbt med mycket snö på vintrarna igen?!

2009-03-10 @ 21:58:16
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Eva

Heter det så,samenytt?

Ja vi var på kalas!!!

Du svek ju du,din rackare!

Sätta upp lister.....hahaha

2009-03-11 @ 10:22:36
URL: http://evaochharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0