Tisdag




Vaknade i en bastu idag. Man ska INTE klaga på solen,men när man behöver sova för man har jobbat natt,då är det inte kul att vakna av att solen ligger på fönstret & steker.
Måste fundera hur jag ska sova framöver.

När Erika flyttar blir det till att byta sovrum!!!!

Här har inte hänt så mycket,jag jobbar min andra natt i natt.
Jo....

Igår var Linda & jag & beställde klinkersgolv till Lindas lägenhet...
De har lagt in nytt golv i sovrummet,så nu händer det saker.
Till veckan kommer det nya klinkersgolvet,så nu närmar det sig för inflyttning.
Det kommer att bli både skönt & tråkigt när Linda flyttar hem!

Sänder en tanke till min svärmor,som hamnade på sjukhuset igår.De vet inte om hon brytit benet!
Hon blir kvar tills de kommer på vad som är fel....
Får hälsa på henne imorgon om hon är kvar.

Imorgon är det dax för kurs igen.....Puhhhh
Vi har tränat på kontaktövningar ,men Harry vill inte!
Bara att träna vidare.....
Fröken Suzanne har skaffat en schäfervalp på 8 veckor,imorgon får vi träffa underverket.

Nu är det dax att fixa middag.
Idag blir det kassler med ananas & ris.
Idag blir vi 3 till middag.Erika & Tommy är hemma hos Tommy.

Ha en trevlig kväll
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste ni äta såna gosaker när jag inte är hemma? .....

2009-03-24 @ 17:00:06
Postat av: erika

Måste ni äta såna gosaker när jag inte är hemma? .....

2009-03-24 @ 17:02:23
Postat av: Eva

Hjärtevännen,vi kan äta det fler gånger!!!

2009-03-24 @ 18:56:09
URL: http://evaochharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0