Inte mycket har hänt

Har nu jobbat i helgen.
Skickat iväg Anders på golfresa till Riga.
Varit & köpt fästingmedel till Harry.
Handlat lite att ha på bussen till Stockholm på torsdag.Åker nämligen till Riga då.
Pratade med Anders i morse & det är varmt där.De spelar i kortbyxor.Låter ljuvligt!!!

I morgon ska Sven bli intervjuvad & fotad av Alexandra.Det var ett skoljobb de skulle göra.Tänk att de valde min gammelgubbe.Han blir 8 år i augusti.
Tänk att man blir så fäst vid ett marsvin......

Imorgon måste jag åka till husvagnen & kolla läget.Tänk om tältet har rasat?
Till veckan när allt lugnat ner sig flyttar vi kanske dit,beror lite på vädret.

Ska nu åka till mamma & ta en kopp kaffe.Bara det inte ligger nån tant under balkongen igen!

Nöjd nu Linda,när jag skrivit lite nyheter???
Jag tycker du kan blogga själv!!!

Ha de
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Pelle

Haha är Sven 8 år! Vilken kille ;)

Ja, jag instämmer med dig Eva, jag tycker också Linda kan börja blogga, jag ska försöka få min kära hustru att börja också, men det blir nog svårt det. Fast hon borde ju alltid ha något att skriva om tycker jag, hon kan ju berätta om sina spelningar och sågningar på nätterna ;) hehe

2009-05-04 @ 20:00:36
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Ulle

Nä jag håller med linda det blir långt mellan gångerna :) men tycker även hon kan börja ;) oxå som alla andra som man sa åt mig.... -Alla bloggar ju!!!

Kram gumman hoppas ni får det härligt i Riga

2009-05-04 @ 22:36:01
Postat av: Kickilina

Men åh Sven han är en klippa han som ställer upp.

Gammelgubben.

Brukar ta Sven som ex. när kunder frågar hur gammal marsvin kan bli :-)

Faktisk en och annan förälder som dragit sig ur :-D

Jaaa idag har alltså kusinskaran utökats med en Svante :-)



Hoppas att ni får trevligt på eran lilla tripp nu.

KRAM så hörs vi när ni kommit hem igen

2009-05-05 @ 17:20:16
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/
Postat av: Linda

haha japp!

...och NEJ ingen blogg och INGEN facebook för mig! kärringen mot strömmen :P

Puss Puss

2009-05-05 @ 18:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0