Sven

Ja,idag kom Alexandra & skulle fota våran gammgubbe!
Han springer lös ute på gården,för vi kastade uteburen för 3 år sedan.På hösten då vi skulle plocka undan alla sommarsaker, sa vi att vi kastar buren för nästa sommar lever inte Sven.Men Men
Så han springer som sagt lös i gräset.Kommer han för långt bort,då har vi ju den yngre herren HARRY som springer efter honom & då vänder Sven.Så blir han ju oxå tvättad av Harry.De är världskompisar.Inget syskonbråk där inte!
Varje gång jag köper mat,spån & hö så tänker jag:Nu är det sista gången!
Jag tror Sven lever på pin kiv......
Men han är så go....Älskar att prata!
Det kommer att bli så tomt efter honom!

Det var ju det jag skulle säga:
När kameran kom fram,då sprang han under rabarberna & gömde sig!
Han brukar inte springa så mycket när det finns gröngräs att äta.Men nu ville han bara göma sig!
Jag tror han blev blyg.
De fick iallafall några kort.
De skulle maila korten,så de kommer nog på bloggen så småningom.

Nu ska Harry & jag åka & jobba!
Ha re
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: ulle

ja lille sven ja... Du tänker som jag när jag köper åt crilles hamster Pigge.... Nu är det nog sista svängen... Han blir ju 3 år nästa gång... och hur vanligt är det??? inte alls tydligen. 2-2.5 är det vanliga :)

Men men så länge dom är där är dom mig lika kär... inte sonen :(

Jobba lugnt

2009-05-05 @ 23:20:53
Postat av: Fia

Hej Tjejen! Ringde dig tidigare idag för jag var kaffesugen men du var antagligen på språng då du inte svarade. Fick se bilderna som Alice knäppte på Sven och de är såååååååå fina :)

Kram på dig!

2009-05-11 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0