Tillbaka

Då är man tillbaka på banan igen då,efter många som provat.
Många som kan med datorer & till och med gått i dataskola gick bet,men då satte sig min älskade make för att prova.Han LYCKADES!!!!!
Teknikens värld!!
Man kan säga att man har blivit lite beroende av bloggningen,ska bli skönt att kunna skriva & läsa bloggar igen!

Vi har haft lite främmande.
En dag var Lisa & Elvis här,då gick vi ner & bada såklart.
 

Vi har även grillat! Här är ett bildbevis på en lycklig kock

Lyckligast var Anders över wiskeyn jag köpte på båten (tror jag )

Igår var Elvis här när Lisa jobbade.
 
                                                  Elvis

Här är en trött Harry

Vet ni vad jag såg på Harry idag?????
ÅRETS FÖRSTA FÄSTING
Den satt på ögonlocket,var inte lätt att få bort!

Igår kväll var Nettan & Pelle hit för att gratta Anders i efterskott.Vi fikade & skrattade som vanligt.De skrev på att de sålt huset i går,de var så glada.Nu gäller det bara att hitta en lägenhet för dem.De har lagt bud på en,men det var flera intresserade,så den kan bli dyr!

I morgon har Anders & Lars semester,de ska nämligen börja att ljuta & snickra på utbyggnaden av vardagsrummet.Nu måste vi bestämma vad vi ska ha för dörr & fönster,svårt!Lars & Malin vill ha skutdörrar,men det vill inte jag!Då kommer det inte att bli någon skillnad på hur det är nu,tycker jag.Men vi behöver ju inte ha lika!

Ikväll ska jag åka ut på klubben med anmälningar & böcker till de som ska gå valpkursen.Den drar igång ikväll!Hoppas bara att jag har fixat allt som instruktörerna vill ha.Det är inte lätt första gången.Man lär sig väl till nästa gång då!

Nu på morgonen har jag varit &  tömt toan & diskat.Det är camping det.Man står ute & diskar,hör fåglarna & du kan slabba så mycket du vill med vattnet!

Nu får det räcka med skrivandet,måste läsa lite bloggar nu!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack för igår!! Ni har det riktigt mysigt där i vagnen :) Jobba lugnt....Kram

2009-05-20 @ 17:34:26
Postat av: Pelle

På måndag ska vi skriva på lägenheten (om inget oförutsätt händer) mäklaren ringde idag och sa det :D

2009-05-20 @ 19:25:02
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Pelle

Tack för igår förresten :D

2009-05-20 @ 19:25:57
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: MAlin R

Vad härligt ni verkar ha fått till det =) Och skönt att du är åter med bloggen.



KRAM KRAM

2009-05-20 @ 20:46:02
Postat av: Eva

Tack själv för att ni kom & hälsade på!Bara så att ni vet så blir ni med husvagn nu då,när ni hamnar i lägenhet.Eller hur?

Kram

Malin:Ni är så välkommna att hälsa på!

Kram

2009-05-21 @ 06:08:34
URL: http://evaochharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0