Tjaba

Tjena Hallå

Är nu inne på min andra natt sedan resan & det känns tungt!
Inte pga,jobbet utan att jag börjar bli förkyld.
Svider i näsan,nyser,hostar & fryser & svettas om vartannat.
Då funderar man genast: Ska man vara hemma,eller?
Jobbar nu dessa 2 nätter får se hur det blir sen.

Fick höra nu att syrran kanske har en köpare på huset nu.
Tråkigt för mig,men kul för dem!
Nu blir det långt att bara"slinka in & ta en kopp".
Ni är SVIKARE,sticker in till stan & lämnar NJURUNDA.........Ja Ja,vill bo inne i avgaserna,så ok!

Hoppas ni sover gott nu ni som får!

Imorgon ska jag sova i husvagnen.Nu har Anders sovit där 2 nätter utan mig.
Lite fuskigt är det!
Ska bli skönt att flytta dit,hoppas det kommer lite värme snart.
Harry mår som en prins där.Han har badat & simmat flera ggr redan.

Nu ska jag jobba lite!
Ha de
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kan vi komma ut till er ikväll en stund??

2009-05-13 @ 08:43:42
Postat av: alice

hejhopp!

vad har du för mail? =)

maila till mig så jag får den :)

Då kan jag skicka bilderna till dig!



[email protected]

/alice

2009-05-13 @ 11:14:59
Postat av: alice

hejhopp!



försökte maila bilderna men det blev massa fel. .

jag bränner ner dem på en cd och kommer förbi med dem nån dag!



/alice

2009-05-13 @ 14:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0