Fredag igen

Igår slutade Anders tidigare,så då drog vi i väg till skogen igen....
Det slutade med 4.7 kilo kantareller.
Nu i år har vi plockat 15 kilo svamp!

Det tycker jag är helt godkänt!

När vi kom från skogen våldgästade vi Åke & Katarina.
De fick bjussa på kaffe.

Igår tittade jag på uppfarten & säger till Anders:
VAR ÄR MOPPEN?
Det visar sig att någon har STULIT eu moppen från uppfarten.
Den var LÅST!

Jag säger bara" FY FAN VAD FOLK ÄR FRÄCKA"

Det känns inte roligt när det kommer så nära inpå.

Inatt har jag vaknat av varje bil som åkt in på gatan.Lyssnat....Stannar den,eller?

Så gott folk.....
LÅS OM ER!!!!!

Nu går det mot jobbarhelg för mig.
Ha det så bra!
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0