En natt

Det är riktigt skönt att jobba bara en natt!
-Mycket kvar av dagen,eftersom man inte sover så länge!
-Inte mycket ont i ryggen.

Synd bara att man inte har råd att bara jobba så!

Ska inte göra nåt speciellt idag.
Erika hade hunnit hem när jag klev upp.
Hon har varit på körskolan,både kört & pluggat teori.Körningen går bra,men....
Teorin är ...boring!!!

Hade en tanke att man kanske ska börja putsa lite fönster,men den försvann VÄLDANS fort!

Ska nog ta en promenad i skogen med min son.Det är ju superväder!

Igår var jag på stan med min kära storasyster.Vi hade sååå trevligt!
Blev både lunch & shopping.
Vi köpte likadana regnkappor.Är det tantvarning?

Nej,det blir perfekt nu i höst när man ska vara mycket ute på klubben.Har man hund då är det ju bara att vara ute!Finns inte dåligt väder,bara dåliga kläder,heter det ju!

Ha en trevlig dag & kväll
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0