Onsdag

Dagen började med frukost till hundar & sen mig.
Alvedon för ryggen.Det blir sviter när man gått i skogen!

Promenad i skogen.Fördel med 2 hundar de busar sååå bra själv.Man behöver inte gå så långt om man inte kan,som jag idag!

Har nu suttit 2 timmar & rensat svamp.

Ska nu iväg på jobbet.Har APT.Det är bra,det blir 2 timmar komp!

Min egen privata frissa LINDA ringde & frågade om jag ville fixa frissan i morgon klockan 9.Ja sa inte NEJ.
Nu har man verkligen nått att se fram emot.Kanske glömmer ryggvärken en stund.

Ska nu ta in hundarna,de får vara ensamma en stund nu.

Ha de
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: fia0411

Du har en utmaning i min blogg.

Kanske du kan göra när det är långsamt på jobbet någon natt :)

2009-09-26 @ 08:16:34
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0