Tiden går

                                                                  
                                                              

I dag firar Anders & jag 21-årig bröllopsdag!

Jag sitter på stranden,drar händerna i sanden.
Jag ritar ett hjärta,sedan ett hjärta till intill det andra hjärtat.
Ett tecken på två som hör ihop,ett par.
En känsla dyker upp......
En känsla av att någon står bakom mig.
Hoppas på att det är du.....
Jag vänder mig om,men det står ingen där.
Besviken vänder jag mig om igen och ser ut över havet.
En tår rinner längs min ena kind.
-Jag glömmer dig inte.......
Solen går sakta ner bortom horisonten.
Jag reser mig för att gå.
När jag vänder mig om,så står du där!
Den jag hoppas på......
Mitt allt,den jag älskar mest!

Grattis Älskling
Tack för att du står ut med mig!

Idag kommer våran nya kamin.Hantverkarna är här nu & installerar den.

Ikväll kommer vi att fira med att gå ut & äta.

Ha en bra dag
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Ett jätte Grattis till min kära mor och far!!! Puss

2009-09-17 @ 17:46:01
Postat av: Lillasyster

STORT GRATTIS PÅ ER STORA DAG!!!!

21år, jaaa där ligger vi i lä :-)

Puss & Kram

2009-09-17 @ 19:01:24
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/
Postat av: Pelle

Grattis till er båda! :D

2009-09-17 @ 19:13:08
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Nettan

Grattis en dag efter, i dec är det vår tur. Men vi har bara varit gifta i 20 år:)

2009-09-18 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0