GRATTIS

Jag säget bara "grattis" till min syster & hennes man Pelle.
De blev nämligen FARMOR & FARFAR inatt!!!!!

Jag tycker det låter gammalt,kom då på en sak.....

Jag är farmors syster......Hör ni hur det låter?
Nu blev ju jag oxå gammal....Jädrans.....

Idag har jag ONT. Skulle inte ha skottat igår,men tjurig som man är,då känns det idag.


Så känner jag mig idag!

Måste tänka på Robin & Frida istället
då blir jag glad                                                      

Jag skulle ju skriva hur festen i lördags var...

Jättegod mat,trevligt folk,fint prisbord.
Vann 3 bollar till Harry.
Det var roligt,men vi kände inte så många,men det var kul ändå.
Efter maten gick Anders hem,(pga,förkylning)men jag var kvar,det blev då singstar.

Anders är ledig idag,tur det så han hinner kurera sig.
Ska iallafall få hjälpa mig,vi måste åka med allt skräp,typ papper & glas.
Undrar vart det kommer ifrån?
Tyckte vi var & kastade häromdan,men men det var väl ett tag sen tydligen...

Blir nog inte så mycket annat gjort idag,känner jag.
Ligga på soffan med alvedon & tv-dosan....

Ha de
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Pelle

Tack Eva! Men visst låter det gammalt? Farfar!! hehehe

Jag borde sova, men i vanlig ordning så kan jag inte...

Hoppas ryggen blir bättre.

2009-02-09 @ 12:00:01
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Nettan

Tack syster! Det är tur man inte känner sig gammal, men du ska se vad han är vacker :) Bara dom får komma hem och landa lite så ska vi presentera er för varandra. Haha.

2009-02-09 @ 18:09:07
Postat av: Fia

Jaa, du är en lite festprinsessa du trots att du nu innehar en väldigt gammal titel, farmors syster!

2009-02-09 @ 18:14:22
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0